from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

4 serangkai

huuu. aku tak sangka pulak aku boleh main golf. heheh. walaupun takmenang, at least, aku dah wakil sklh aku utk permainan ni. ni semua berkat kesungguhan aku n kwn aku ni utk masuk. aku pny lah susah gila nak pujuk abah utk beanrkan aku sampai aku kena janji mcm2 dgn abah. aku takkesah lah. asal abah restui ape yg aku buat. fbnyk jgk lah aku keluar duit utk bnd ni. heee. bkn duit aku. first day lg dkt sane ktorg dah sesat. n ade lah pakcik ni menyibuk aje. lemas btl ktorg. biarlah dkt ktorg nak buat ape pun. bila dah puas sesuaikan diri dgn pdg tu, ktorg balik ke sklh. bila hari tournament mula, getar kot wey. tp ktorg buat jgk ape yg termampu. bila dah join bnd2 mcm ni, org kata game org kaya, haruslah knal dgn bdk2 bkn melayu. chinese majoritinya. aku kira beruntung lah sbb dpt partner yg ramah sorg, yg selenge sorg. lantak lah bdk selenge tu. aku ddk dgn che riz ni aje. best dia ni. mcm2 bnd boleh bwk sembang. malay dia pun okay. lagi lah senang journey aku dlm pdg tu. dah hbs main, ktorg balik. tp takbalik rmh terus. ktorg srh ckg hntr pg tesco. heheh. yea. tesco. nak buat ape? eeeh. jln2 lah. dah mkn, bosan lah pulak. ktorg pun teruskan journey pg 1st avenue pulak. heee. pnjg btl prjlnn satu hari ni. ms dlm bas, ktorg semua agak cuak bila tgk jln yg bas tu lalu. mmg semua dah nak turun dkt bj. tp tgk balik, bas tu mn lalu bj. aku pun tgk lah balik jln2 yg bakal bas tu lalu. n aku jumpa jgk. aku bgtau lah dorg, mmg bas ni akan pg area tu. baru lah dorg lega skt. yg takboleh blah. ms ade dlm bas tu, ade no yg aku takkenal tiba2 menjelma di skrin telepon aku. uih. terkejut aku. bila jwb, lg lah terkejut. rupa2nya, bf kwn sblh aku yg call. heran btl aku. mn dia dpt no aku pon aku bingung. hrmmm. lantak lah. sampai2 aje destinasi, ktorg jln2 kejap cari each a cup. tp takjumpa. n ktorg pun pg lah ke coolblog. lebih kurang aje tp taksedap pun. mcm nak termuntah aku. rasenya pelik semcm aje. lps2 tu, ktorg pun balik lah rmh.

esok tu, ktorg kena turun pdg lg.
kali ni, last day. kwn aku tu dpt partner lain. aku tau aje, terus takut. tgk2, aku masih dgn chinese smlm tu plus 2 org bdk lain. senang hdp aku takada minah selenge smlm tu. mula2 aku main dgn elok. dtg aje cikgu dr satu sklh ni, aku terus jd mcm bangang aje main. geram btl aku. tesion ooo! tahan aje lah sampai hbs. n for surelah aku kalah teruk. urgh! ni semua psal ckg tu. seklai lg lps mkn, dkt club tu, ktorg balik. tp bkn ke rumah atau sklh tp qb. heee. kali ni ktorg dpt ke each a cup. jln2 kejap2 ktorg lepak dkt coffee bean. nak balik dah ms tu, tgh tunggu bus sambil usik kwn aku sorg ni. bila bas sampai ktorg balik lah.

aku takprnh spend time mcm ni dgn org yg aku takrapat. tp lps kenal aje bdk2 golf ni,ade pulak yg tersangkut dgn bdk ni. heyh. dorg ni lah. dah lah jdkan aku org tgh pulak tu. babe, bkn nak merungut. tp just nak share aje. n masa pg tournament ni jgk lah, kwn2 aku dkt sklh kata aku ni suka main 'game yg mahal2'. huuu.

 irfan, bdk terror

 ika, anak daddy cool

 ifwat, monster yg terror

ehem2. takterror mane pun

No comments:

Post a Comment