from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

cuti suda n travel laaa

sekejap je dah cuti. hummm. takpelah. eh! enjoy lah nak cuti. ape lah aku ni. bengong betul. aku bkn ape. dah lah cuti ni nak kena travel jauh pny. yg slalu lepak dgn aku time travel ni pulak takikut. sedih je. walaupun ade yg lain tp rase taksame. kdg2 bila aku fkr balik sbb dorg taknak join ni mcm takmunasabah je. bongok! kalau yg ade class tu biarlah dia. mcm dia takboleh hidup sorg2 selama ni. kalau aku kata taknak join jgk,mesti kecik hati pny org tua aku. hmmm. taknak bg dorg sunyi n takade teman nak sembang nnt. aku pun ikut lah. berat kot hati ni. hmmm. tp takpelah. nak buat mcm mn. tiket dah beli baju dah beli. tinggal nak tunggu ms bertolak aje. hopefully lah dkt sane takbosan. urgh! aku dgr pulak tmpt penginapan ktorg tu dkt2 dgn rmh yg ktorg nak pg atau dgn kata lain dkt kwsn dlm2. oooih. name pun dalam2, mesti bosan pny. lalala. aku pun mula lah fikir nak bwk ape pg sane. hmmm??? buku kah? kerja2 kah? text penting kah? haish! taksuke lah nak kena fkr2 mcm ni. nnt aku pg bwk semua bnd yg ade dkt sini kang baru tau. uhmmm.

p/s; kalau korg terbace ni, hopefully korg fhm. jgn terlalu fkr diri je.

No comments:

Post a Comment