from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

18 on 18

25Rabiulawwal1433

alhamdulillah. bersyukur terhadap Illahi kerana masih memberi kesempatan untuk aku bernafas selama
18tahun. mudah2an dipanjangkan lagi tahun itu. ameen.
alhamdulillah. hari yang normal. aku tau aku taksehebat nabi junjungan kita, Nabi Muhammad S.A.W. jadi aku reda bila hari kelahiran aku takdirai as before.
alhamdulillah. bangun pagi 18february aku masih boleh lihat muka2 yang selalu aku tengok semalam dan hari2 sebelumnya.
alhamdulillah. hidup penuh dugaan mengajar aku macam2 hal. sebab tu orang kata belajar daripada pengalaman yang kita lalui.
alhamdulillah. hari yang dinanti tiba. dapat settlekan baju yang dah hampir sebulan leebih bertungkuih lumuih. dan tunggu saat je untuk disarung.
alhamdulillah. dapat ucapan daripada orang2 yang very close dengan aku. walaupun aku taksangka aku akan dapat ucapan tu.
alhamdulillah. dapat jugak ucapan daripada mama pada 11.59pm, seminit lagi sebelum 19february. mama kata, better late than never. love you mama.


 lunch with my yuk



tiba2 aku jadi minat pulak dengan star wars. oyeah!

No comments:

Post a Comment