from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

orang penang

8Rabiulawwal1433


alhamdulillah. ade kesempatan nak post benda ni walaupun terpaksa berkelahi dengan orang yang nak main the sim. okay. tadi aku sempat tengok rancangan ON AIR kat
astro ria. aku tengok bukan sebab ape. sebab aku nak pegi tapi takberkesampaian. so, tengok je lah. episod malam ni, dorang buat kat penang. taksalah aku kat gurney kot. taksalah lah. kalau salah, aku kesah ape. dalam pada dok tengok tu, aku pun sambil2 tengok muka. mana nak tau ada yang kenai ka. haha. even though i am not a penangnite. hah. aku tengok orang penang ni banyak yang pas, tebal lah jugak paper yang pas yang judges pegang. bila tengok dorang tengah buat audition, ada bikin sedih, ade jugak macam membanggakan (macam jelah.walaupun takkenal). apa2 pun, aku bukan nak judge sape2, ni just pendapat aku sepanjang aku kenai orang penang. orang penang ni sangat pandai berkata2.


btw, sempoi arh orang penang! (sila baca dengan loghat penang)



- nak tunjuk bakat biar bertempat

No comments:

Post a Comment