from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

sembang

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم


semalam aku sembang dengan someone ni. dia dok raplah tang mana pun aku taktau. nak pegi plkn je. tapi dok buat macam kena paksa pegi perang takpun pegi bunuh orang. serrr laa charm.
teruk2 aku, tapi aku masih ade perasaan nak tolong kawan2 aku yang susah. jadik, aku pun tolong naikkan semangat dia. naiklah kot semangat dia tu dalam masa kurang setengah jam gaduh. bukan sembang. kiteorang memang takkan sembang dengan baik sejak pertama kali aku jumpa dia. why? aku pun taktau. maybe ego each other ni sama naik kot. sama2 nak menang bila cakap.
lepas2 je letak phone, terus aku jadik macam taktentu arah. rasa macam nak demam. seriously, aku sendiri takfaham kenapa. aku terus call dia. tapi dia takangkat. tido dah la kot. ok.

pagi tadi aku call dia, and you know what!? dia dah otw, nak pegi plkn! oh man! what about me?! aku dok mati2an ingat yang dia nak pegi esok hari. aku jadik lagi macam takbetul. kenapa? ntah la.
aku akan rindu nak gaduh dengan kau dalam masa 3bulan ni.

p/s; mudah2an kau selamat pegi dan selamat balik charm. nanti balik, kita gi makan. aku belanja kau. weee. (macam perasan sorang2 je)








No comments:

Post a Comment