from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

senteng

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم


hari ahad. satu hari takada kat rumah. pagi2 dah balik kampung sebab ade kenduri. pastu macam stori2 sikit pasal masalah makcik2 yang takreti pasal harta ni dengan angah. pastu balik rumah kat kedah kejap sebab nak kemas2 pegi padang besar pulak.

setengah jam duduk macam tu jeee kat perhentian gurun sebab ade hape ntah. eeh. kalau bertolak pukul 4.30pm dari gurun nak ke padang besar agak2 kau nak sampai pukul berapa? takfaham aku ape masalah sebenar orang2 ni. sampai padang besar dekat2 pukul 6pm. tengok! nasib ramai orang so, tutup pun lambat lah jadiknya.
shopping sakan. hoyeah. untuk yuks yang ade kat rumah skali la. aku round2 dengan adik padahal mama dengan abah ade skali. kalau aku berani, aku macam nak pau je duit abah banyak2. so boleh beli macam2. tapi masalahnya aku takberani. aku dapat seratus je. tu nasib mama tambah lagi seratus. tu pun nasib kongsi dengan adik. yoh! so, ni yang aku beli


dah la senteng. sakhet hati. terpaksa guna keterroran aku untuk alter kepanjang dia tu. nasib ade mama yang boleh tolong bawak pegi beli barang keperluan tu. weee.

No comments:

Post a Comment