from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

budak yang caring

bosan kot. cuti ni, ktorg, family aku tak ke mana pun. setakat balik kmpg, balik rmh dkt gurun. alah. dah terlalu biasa. puas dah ktorg pujuk abah nak pg berjln. tapi, abah busy. so, mcm tu lah jdnya. hmmm. ape yg aku boleh buat utk ubat bosan aku ni, hanyalah turun training. mcm tu lah keje aku. heee. aku best sbb boleh turun training walaupun aku takterror mn. tp seriously n honestly, aku cukup taksuke dgn sorg coach ktorg tu. aku pun taktau ape sbbnya. kalau dia ade time ktorg training, aku rase mcm nak balik aje. setiap kali kalau aku turun training, bila aku lmbt sampai, sampai2 mesti aku akan pg mkn dulu dgn bdk2 tu. then baru ktorg start training. ktorg pernah berjalan jauh sampai melecet kaki aku ni gara2 pakai slipar. n terpaksa lah aku merayu dkt bdk2 tu utk balik naik bus. nasib lah dorg ni senang dipujuk. akhirnya, ktorg balik lah jgk naik bus. tp yg aku sedih tu, one of us kena pindah pg perils. heee. bdk ni best. dia baik aje dgn aku. rase mcm adik betul aje. dia jaga aku ooo. ade sekali tu, ms tgh game antr ktorg2 aje, pdg pny lah berlumpur. kalau jatuh mmg habis kotorlah jawabnya. n aku pun terjatuh lah. kotor habis blkg aku. lepas2 aku out je, aku ke tepi lah. yg bdk ni, dtg dkt aku, suruh pg basuh. aku pun ckp takpelah. dia pny beria2 suruh aku. utk tdk merisaukan bdk tu, aku pun pg lah basuh blkg aku yg sgt kotor tu. dah saip basuh tu, aku pun pg lah dkt tp pdg. dia dan2 dtg dkt aku, tgk2 blkg aku. terkejut aku. lps tu, aku tgk dia. dia tgk aku dia senyum n blah mcm tu aje. caring kan bdk ni.
kali terakhir aku jumpa bdk ni, aku jumpa dia dkt pdg. n lepas ni, aku susah dah nak jumpa dia. uhmmm. sedih ooo. 

 ini lah budak yg aku mksd kan tu. :D

No comments:

Post a Comment