from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

trainning

sklh dah mula free. exam dah hbs. cuti pun tunggu nak dtg aje. hmmm. aku pun dah takmasuk class. eh! bkn pomteng tau. aku ni takprnh ponteng sekolah. apetah lg kelas. ha. actually, aku pg training softball. uhhh. penat kot. tp okay lah. at least, bila aku dah turun tarinning pg, ptg aku boleh balik awal. yg ni dpt senangkan hati mama n abah. huhuh. tp bila turun training, mesti kena buat fitness dulu. urgh! benda yg paling aku menyampah. taksuke! tp aku gagah aje nak buat sbb aku tgk member aku sorg ni syg same umur dgn aku buat sorg aje. kesian dia. tp setiap kali aku buat fitness, mesti akan jd satu insiden yg memalukan aku. huh! n masa nil ah aku nak kena cari org nak pinjam seluar. bila takdpt, terpaksa lah aku ddk n tgk aje dorg yg buat. yg takboleh blah, coach aku tu gelak pulak. hoih! suke pulak dia. training ktorg ni takprnh brehenti. sentiasa ade. semangat bdk2 ni mmg lah. munggunun tingginya. yg tu lah aku suka pasal team ni. n sbb masuk team ni ah aku mula kenal junior2 aku.

 ready utk trainning
 
 mkn dulu sblm trainning dkt astaka

 jauh perjalanan, luas permandangan.

No comments:

Post a Comment