from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

cerita my dear BF

tadi ktorg ade ceramah ramadan. best ooo dgr. aku pny kusyuk ni nak dptkan ilmu. aceceh. tapi bestfriend aku, aku taktau ape masalah dia. selalunya dia diam kalau bnd bab agama ni. tapi kali ni tak. kejenye nak menyembang je. takpuas org dpn, dia cari org tepi, takpuas org tepi dia sembang dgn aku, takpuas dgn aku, dia cari pulak yg duduk belakang dr aku. aduhai. aku laaa. taktau ape nak jadi dgn dia. bila org tgh dok sibuk mencatat bnd2 penting, dia pun sibuk nak tarik buku aku, turunkan nukilan dia dkt situ. lagi lah satu masalah. konklusinya, dari mula ceramah, sampai habis, dia takdiam n aku rase dia takdgr ape ustaz tu bgtau. kan shikin?

tgk,tiba2 kau jd fames. btw, bkn nak kutuk kau tau. just nak share.


biarpun buku ini kecik je, dia tetap nak hasilkan sesuatu dia. dus!



p/s; bila kita ade peluang utk sertai majlis2 ilmu, manfaatkan lah ia sebaik mungkin.

No comments:

Post a Comment