from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

cough

okay. aku dah lama menghidap batuk berkahak plus selesema. dgn murah hati, sis2 aku bgtau yg ade satu ubat yg boleh kurangkan kahak. okay. aku pun mcm nak beli je tapiii dia taktau ape name benda tu. cis! last2, dah alang2 ktorg pegi ke tesco, lalu watsons lg tu, ktorg pun pi usha lah. tp masih taktau yg mana satu. alih2 ktorg bertekad nak ambik h***x pny brand. aku pun okay (padahal takpun sbb dia herba. huh!). selepas mengambil ubat ni, aku takrase okay pun tapi jugak, lagi kritikal adelah. huhuh.


cube tgk. comel kan background? heee. takpayah bgtau, aku tau. btw, ni lah capsule yg aku ambik tu.



p/s: bila dah sakit tu, cube2lah pegi jumpe doktor. kalau takokay jgk, doa kpd Allah. insyaAllah, semua akan okay.

No comments:

Post a Comment