from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

untuk kita

alhamdulillah. ada juga sikit kesempatan nak post benda ni. tujuan sebenar post ni sebab aku nak mohon maaf kepada semua kawan2 yang aku kenal, saudari mahupun saudara. sepanjang perkenalan kita mungkin aku ada sakitkan hati korang, tinggikan suara, mengata belakang, terkasaq, tertampaq, terpukui, tersepak segala bagai dan ape2 je lagi yang aku taksenaraikan. aku ni bukanlah manusia yang sempurna dan kita sama di sisi-Nya. oleh itu, disebabkan berapa hari je lagi kita sama2 nak sit for the big exam, SPM, so, alangkah baiknya sekiranya kita memaafkan satu sama lain supaya tenanglah sikit hati kita bila jawab exam nanti. insyaAllah. 


dan kepada kawan2 yang pernah buat salah kat aku, dont worry because aku takpernah simpan pun ape salah2 korang kat aku (bukan riak atau ape, tapi secara jujur). dan bila aku kata "I can forgive you and let's forget it" aku betul2 maksudkannya.


0-0 okayh?!


video ni untuk tontonan bersama.






semoga Allah bagi kita kesempatan untuk berjumpa lagi selepas ni. insyaAllah. amin.




p/s; Sesorang itu tersangatlah mulia jika memberi kemaafan, meredhai saudaranya dan memperbaiki kekurangan yang ada pada dirinya sendiri.

No comments:

Post a Comment