from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

ole-ole

26Muharram1433

beberapa hari lepas abang aku ada pegi kay-el. ulala. aku takikut pun sebab dia takpenah ajak. huh! btw, semua siok nak pegi kay-el. ape yang best pun aku taktau. kalau nak kata besar, tengok dalam map malaysia, takadelah besar mana, sarawak lagi besar. banyak mall, penang pun ade. honestly lah, bagi aku, eh hello! kay-el tu macam negeri lain jugak lah. ade kereta, ade orang, ade masjid, ade disco, ade bangunan tingi2, ade flyover banyak2. jadi, ape sebab orang nak pegi sane pun aku taktau. sape2 boleh tolong jelaskan tak?

okay. hari tu abang aku pegi sana bawak balik doughnut sebagai ole-ole yang sangat mudah untuk kiteorang dapatkan di penang. tengok! lagi satu persamaan kl dan negeri2 lain. hari ni dia balik, dia bawak macarons dan burger McD. okay yang tu pun bakal mudah kiteorang dapatkan di gurney dan dimana2 saja McD. hmm. btw, thanks abang!




excited je aku bukak paket macarons tu, bila aku pelawa sisi aku, dia suruh aku simpan makan pagi nanti. ouh! sobsob. T_T sebab nak makan dengan my mom sekali. okay. ^_^


- syurga di bawak telapak kaki ibu

No comments:

Post a Comment