from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

outing

6Saffar1433

semalam seharian keluar lepas solat jumaat. aku keluar dengan sisi aku, Jaguar. mula2 journey kiteorang berjalan very smooth dengan dimulakan dengan bismillah, ke JARAK untuk drive-thru. lepas tengok tiket movie, kiteorang pegi sopping baju kat tempat2 yang terpilih. bila dah cukup masa, kiteorang naik tengok movie.

aku enjoy tengok movie tu tapi aku cukup bengang dengan mamat2 yang duduk sebelah aku. memanglah dorang pun bayar duit nak masuk tu. eh hello! aku pun bayar jugak. dahtu, same2 lah jaga ketenteraman orang. aku macam nak fire je, tapi boleh control lagi sebab kang aku pulak kena fire dengan jaguar sebelah aku tu.

terlalu bosan tunggu transport, kiteorang pegi sopping makanan pulak. yeah! the best! aku borong sakan. nasib ade diskaun. huhuh! lagi siok! tapi makan semua setengah2 je lah. -_-

dinner kat tempat paling famous. jumpa pun orang2 yang dah familiar. yeah! jiran aku yang kaya. order laksa dan ayaq nyioq. ayaq kompem lah habih. yang laksa tu, oppsss. serahkan kepada jaguar. sebab? perut sakit gila2 munya. ouh man!

singgah ambik bola bowling pada pukul 12.30am. main bowling dengan skirt labuh sambil digelakkan oleh mereka yang terror main bowling. 'eh dude, wa pun BOLEH main bowling, cuma dekat perlis je lah. kat sini, kekok sikit' rase macam nak cakap macam tu je kat dorang. tapi lupakan lah.

semalam sampai hari ni, keadaan perut yang sakit takpulih2. risau mak. nak pegi klinik, jalan jam. uugh! terpaksa tunda. sedih. tsskkk.


- mudah2an hari esok lebih baik dari hari ini

No comments:

Post a Comment