from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

di luar

3Rabiulawwal1433


alhamdulillah. hari ni hari jumaat. penghulu segala hari. semalam adalah hari yang sangat penat bila
berada di luar rumah sepanjang hari. huuh. sangat penat tapi alhamdulillah hari ni masih boleh bangun awal dan bersembang dengan mama sambil tengok nasi lemak kopi o. woah.
kepenatan semalam mula bila jumpa kawan lama yang dah lama takjumpa. almost 2 years. but he's still the same. alhamdulillah. susah nak jumpa manusia takberubah dalam tempoh2 yang agak lama.
okay. lepas tu pegi lepak kat mcd dengan my bff. dan kiteorang terjumpa ex-seniors and ex-juniors yang sangat ramai.  okay. kat mcd ni adalah sesi meluahkan perasaan dan menyampaikan cerita tentang hati. lepas dah settle, kiteorang pegi ronda2 kawasan rumah bff aku naik moto. dan aku pelik macam manalah dia ni boleh dapat lesen moto padahal aku rase macam ajal nak dekat je bila naik moto dengan dia. tapi, ape2pun best bila dapat lepak dengan budak2 kicik, yang merajuk bila takdapat air merah. oyeah.
dah malam, ikut abang pulak pegi cari beg untuk adik. dalam perjalanan nak naik tengok movie, jumpa lagi ex-senior yang jumpa petang tadi. dan dia tergelak. maybe sebab aku taktukar baju dari petang tadi kot. =,=

: nazarul dan dini yang comel



-penat2 juga, jangan lupa untuk jalankan tanggungjawab

No comments:

Post a Comment