from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

takut

2Rabiulawwal1433


alhamdulillah. aku kuat. bila kawan putus 'cinta'. (actually cinta monyet) okay. sorry to her. heheh. eventhough aku paling rapat dengan dia tapi aku juga yang bukan the first one yang tau and might be the
last one. huh. biarlah. ape yang aku boleh katakan. kalau ade jodoh, ade lah. takpayah risau. lagipun terlalu awal untuk korang rase benda2 macam ni. okay. >winkkk<

setelah beberapa lama, aku dapat 3helai text message daripada girlfriend aku. dan keadaan dia macam takbaik je. aku agak risau sehingga menyebabkan aku menge-call dia pada jam 3pagi. OMK! tapi dia takangkat. and aku tau kau taktido lagi. ha ha ha. aku tau. dah aku try terlalu banyak kali dan dia takangkat, aku pun decide untuk text dia. okay aku dah text dan pagi tu dia bagi tau aku yang dia takut nak angkat sebab taktau nak cakap apa kat aku. HAHAH! siapalah aku ini. tu pun kau nak takut. choi.

dan beberapa hari kemudian, aku telah menge-call boyfriend aku (ex-bf kawan aku adalah kawan aku). so, cerita bermula laaa. aku nak tergelak jugak dengar cite dorang ni. sebab mamat ni pun takut nak bagitau aku pasal hal tu kerana aku pernah marah dia yang menyebabkan kiteorang takbercakap untuk sekian lama. hahah. dia kata kalau dia bagitau aku dulu, mesti aku akan bunuh dia. eeeh. ajal dan maut di tangan Tuhan okay. kalau kau nak mati, mati je. (astaghtfirullahhalazim, jahatnye mulut) tapi betul ape.

p/s; korang masih terlalu muda untuk perasaan tu


-cara terbaik untuk mengelakkan  perkara yang tidak baik, maka kahwinlah caranya

No comments:

Post a Comment