from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

penat

19Safar1433

alhamdulillah. hari ni bangun awai sikit dari semalam walaupun penat seyh akibat mengemaih rumah bagai
nak rak. huuuh.
hari ni hari jumaat dan petang sikit ade orang nak datang rumah. aku dah plan dari malam tadi yang aku akan tiada di rumah bila dorang datang. HAHAH! aku malaih nak kemaih lagi. penat wooo. ampa apa tau?
sekarang mama & abang takdak kat rumah sebab pi beli barang2 nak decorate rumah. okay. =,= aku yang kat rumah ni takmakan hapa satu walaupun bangun awai. duuuh. lapaq chocolate indelugence laaah. takpa sat petang kita pi makan. huhuh. mesti siok.
btw, seronok lah mimpi zizang malam tadi. fuyooo! aku pi cuti dengan dia. (dalam mimpi je lah.  =,=)

p/s; kepada kaum adam, jangan lupa pegi solat jumaat. ;)


- perbanyak amal ibadat i akhir zaman ini

No comments:

Post a Comment