from KUCHING to GEORGETOWN



achievements

kawin awal

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم


alhamdulillah. tadi time dok sibuk menghabiskan kepak ayam kat dapur, tiba2 mama panggil. aku pun berlari2 anak masuk bilik. ingatkan mama nak cakap ape. tengok2 mama tanya umur 2pupu aku yang kat kuching tu, nijam namanya. aku bagitau lah. ok. seriously, we are young. we run free. mama kata dia dah nak kawin what!? seriously? aku takpercaya. because we are too young. tapi taksalah pun kan kawin muda. lagipun dia mampu. keluarga pun setuju. baguslah. mudah2an boleh jaga anak orang tu baik2. ameen.
ok. time2 tu jugak la mama suruh aku pegi tengok tiket flight. saappp! aku tarik laptop dari adik untuk jalankan mission. ohyeah. ada dah. cuma nak kena decide tarikh betul2 dengan abah n bik sanah.
yes. i am not going. same goes to my siblings. mama cuma pegi dengan abah. ok. mudah2an segala yang dirangcang berjalan lancar. kerana sesungguhnya kita merancang dan Allah juga merancang. dan sebaik2 perancang adalah Dia.


2 comments:

  1. kawan-kawan saya pun semakin hari.. makin ramai pulak yg nak kahwin.. huhu... muda2 lagi...

    ReplyDelete
  2. sy pun. tp ramai yg takjadik. umur brp?

    ReplyDelete